Trwa wyprzedaż na wybrane kolekcje! Zgarnij rabaty do -50% i ciesz się swoimi ubraniami za jeszcze mniej.

Odstąpienie od umowy

 

Co zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

Przepraszamy za uszkodzony lub wadliwy produkt.

Kliknij przycisk „ Złóż reklamację tutaj” poniżej i podaj nam wszystkie istotne informacje, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Uwaga: ten przycisk służy wyłącznie do zgłaszania uszkodzonych lub wadliwych produktów.

Tutaj zgłoś reklamację

Czy otrzymam automatycznie produkt zastępczy?

Nie, niestety nie mamy możliwości wysłania produktu zastępczego. Jeśli nadal chcesz otrzymać produkt, złóż nowe zamówienie. Link bezpośrednio do produktu znajdziesz w sekcji „Zamówienia” na swoim koncie. Jeśli produkt jest wyprzedany - kliknij „Powiadom mnie” na stronie produktu, a my poinformujemy Cię, kiedy będzie ponownie dostępny.

Potrzebujesz więcej pomocy?  Skontaktuj się z nami!

 

 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.
Polityka prywatności