Trwa wyprzedaż na wybrane kolekcje! Zgarnij rabaty do -50% i ciesz się swoimi ubraniami za jeszcze mniej.

Najczęściej zadawane pytania

Masz inne pytanie i nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pomocą formularza kontaktowego i odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

1. Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Nieużywane produkty można zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.

2. Jak zwrócić produkty przy użyciu kodu QR?

Kod QR znajdziesz w sekcji „Zwroty” na swoim koncie.

3. Jak zwrócić produkty z etykietą zwrotną?

Etykieta zwrotna znajduje się na potwierdzeniu dostawy.

4. Jak znaleźć wygenerowany kod QR lub etykietę zwrotną?

QR kod i etykietę zwrotną można znaleźć w sekcji „Twoje zwroty” na Twoim koncie.

5. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrotu dokonamy za pośrednictwem metody płatności wybranej podczas procesu składania zamówienia.

6. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia przekazania przesyłki zwrotnej przewoźnikowi.

7. Co mogę zrobić, jeśli nie mam etykiety zwrotnej?

Jeśli utworzyłeś już zwrot online, możesz utworzyć etykietę zwrotną w sekcji „Zwroty” na swoim koncie.

9. Jak wygląda polityka zwrotów?

Nieużywane produkty można zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.

10. Czy mogę zwrócić przedmioty z różnych zamówień razem?

Tak, możesz. Jeśli masz kilka zamówień wysłanych przez sklep, możesz odesłać je do nas w jednej paczce.

12. Co mogę zrobić, jeśli wysłano mi produkt, którego nie zawiera zamówienie?

Przykro nam, że wysłaliśmy produkt, który nie został zamówiony.

..

..

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.
Polityka prywatności