Najczęściej zadawane pytania
Masz inne pytanie i nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pomocą formularza kontaktowego i odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
1. Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Nieużywane produkty można zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.
2. Jak zwrócić produkty przy użyciu kodu QR?
Kod QR znajdziesz w sekcji „Zwroty” na swoim koncie.
3. Jak zwrócić produkty z etykietą zwrotną?
Etykieta zwrotna znajduje się na potwierdzeniu dostawy.
4. Jak znaleźć wygenerowany kod QR lub etykietę zwrotną?
QR kod i etykietę zwrotną można znaleźć w sekcji „Twoje zwroty” na Twoim koncie.
5. Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrotu dokonamy za pośrednictwem metody płatności wybranej podczas procesu składania zamówienia.
6. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia przekazania przesyłki zwrotnej przewoźnikowi.
7. Co mogę zrobić, jeśli nie mam etykiety zwrotnej?
Jeśli utworzyłeś już zwrot online, możesz utworzyć etykietę zwrotną w sekcji „Zwroty” na swoim koncie.
9. Jak wygląda polityka zwrotów?
Nieużywane produkty można zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni.
10. Czy mogę zwrócić przedmioty z różnych zamówień razem?
Tak, możesz. Jeśli masz kilka zamówień wysłanych przez sklep, możesz odesłać je do nas w jednej paczce.
12. Co mogę zrobić, jeśli wysłano mi produkt, którego nie zawiera zamówienie?
Przykro nam, że wysłaliśmy produkt, który nie został zamówiony.
..
..